מרכז אשחר לריפוי מלחץ דם גבוה, מניעת ניתוחי מעקפים וצנתורים ושיקום חולי לב לאחר צנתור וניתוח מעקפים - אסתמה

תרופות וניתוחים לעולם
אינם מטפלים בגורמי המחלה
אלא רק מנציחים אותה

בריאות נובעת
מאורח חיים בריא

אנחנו יצרנו את מחלותינו
ובידינו השליטה להרחיקן מחיינו

אין אדם יכול למלא
בשלמות את התכלית שלשמה
ירד לעולם כשהוא חולה

בריאות היא המצב הטבעי
והנורמלי של הגוף
החולי הוא סטייה מהטבעי

אסתמה

דף הבית >> ריפוי מחלות שונות >> אסתמה
אסטמה - ריפוי טבעי על ידי תזונה כירורגית.

שכיחות מחלת האסטמה  הולכת ועולה בעולם המערבי. רופאים מצהירים בפסקנות שלמחלת האסטמה אין ריפוי ולכן כל מה שנותר להם הוא להשתמש בתרסיסים ומשאפים לדיכוי הסימפטומים. הסימפטומים של המחלה הם היצרות של הסימפונות ודרכי הנשימה עד כדי חסימת דרכי האוויר. לכן מלווים המחלה, תחושת המחנק וההתקפים שלה בחרדות קשות. המטופל מקבל תרסיס רעיל להרחבת דרכי הנשימה באופן זמני עד להתקף הבא. בדומה למחלות אחרות התרופות הרעילות עצמן מחריפות את המחלה. הרפואה כהרגלה מתעלמת לחלוטין מהתפקיד הקריטי של התזונה בגרימת המחלה ובריפויה ולכן היא מתרשלת בתפקידה בצורה חמורה. בצורה זו היא משאירה מיליוני אנשים חולים וסובלים במשך שנים ללא מוצא מהמחלה. לעיתים ההרס לדרכי הנשימה מהתרופות הרעילות הוא בלתי הפיך והריפוי לא יוכל להיות שלם.
גישת הנטורולוגיה וניסיוני האישי מוכיחים מעל לכל ספק שתי עובדות: א. שהגורמים למחלה ידועים וברורים והם קשורים בעיקר לתזונה שלנו ולהרעלה שנגרמת לגופנו מכ- 70 אלף חומרים זרים שמוחדרים לגופנו בכל שנה. ב. שתזונה כירורגית מסוגלת להוביל לניקוי עמוק של הגוף ולריפוי סופי ממחלת האסטמה, לרוב תוך זמן קצר.  ראיתי את התוצאות המופלאות של התהליך על מאות חולים ב- 23 השנים האחרונות. אנשים שהשתמשו במשאף צמוד במשך עשרות שנים זרקו את המשאף לפח לתמיד.
אז הירשמו היום לקורס שלי מבוא לריפוי טבעי ועשו סוף לסבל שלכם.

Asthma – "surgical nutrition" for full recovery from it.

In the western world the incidence of asthma disease goes up almost every year. We here from physicians that the disease is incurable thus the patients must use their inhalers and sprays to suppress the symptoms of the Asthma. The main symptoms of the disease are narrowing bronchial tubes and decreased oxygen absorption into the lungs and blood stream. That is why the asthmatic attacks and the stifling sense are accompanied with great anxiety. The patient receives poisonous spray to temporally widening his narrowing bronchial tubes till the next attack. As with many other diseases the drugs themselves, because of their poisonous, bring about the next attacks. As usual, the disregard of the medicine from the critical bad and good influences of nutrition in creation and recovery of the disease maintains the disease for life time. This disregard is severe omission and clear malpractice because it leaves the patients with their suffering and anxiety forever without any hope. In many case the harm to the respiration tubes caused by the drugs is so big that total cure is impossible.
The cause of the Asthma is known and is unnatural poisonous nutrition containing inorganic substances. I and all my colleagues here state that by means of natural pure nutrition and especially my surgical nutrition will cleanse the blood and body`s cells plasma and replace the injured cells by healthy ones. This process will lead to full recovery in most cases.
In my 23 years of experience I saw many asthmatic patients throwing away their inhalators after decades of use and released from the jail of the medicine and drugs for ever.

So don’t wait for doctors to save you from the horrible and scary disease because they can`t. join my first 10 hours course and start healing yourself from the disease.

לייבסיטי - בניית אתרים