מרכז אשחר לריפוי מלחץ דם גבוה, מניעת ניתוחי מעקפים וצנתורים ושיקום חולי לב לאחר צנתור וניתוח מעקפים - קוליטיס, מחלת קרוהן, אולקוס, דלקות מיעיים.

תרופות וניתוחים לעולם
אינם מטפלים בגורמי המחלה
אלא רק מנציחים אותה

בריאות נובעת
מאורח חיים בריא

אנחנו יצרנו את מחלותינו
ובידינו השליטה להרחיקן מחיינו

אין אדם יכול למלא
בשלמות את התכלית שלשמה
ירד לעולם כשהוא חולה

בריאות היא המצב הטבעי
והנורמלי של הגוף
החולי הוא סטייה מהטבעי

קוליטיס, מחלת קרוהן, אולקוס, דלקות מיעיים.

דף הבית >> ריפוי מחלות שונות >> קוליטיס, מחלת קרוהן, אולקוס, דלקות מיעיים.
ריפוי של מחלת קוליטיס, מחלת קרוהן (קרוהן דיזיז)
ודלקות מיעיים באמצעות תזונה כירורגית

מחלות דרכי העיכול הן קבוצה של מחלות שהמכנה המשותף שלהן הוא דלקת הריריות שמצפות את הצנרת

הפנימית של המעיים. הרפואה כהרגלה מתייחסת לכל חלק במיעיים כמחלה שונה ומעניקה לה שם שונה, אבל

האמת היא שאין שום הבדל בפאתולוגיה של המחלות שמהותן היא דלקת. מכאן שגם הטיפול במחלות האלה

דומה הן ברפואה והן בשיטת הפעולה הנטורולוגית-טבעית, לפחות על פי שיטתי.

מחלת הקוליטיס ומחלת הקרוהן נחשבות בעיני הרפואה כמחלות דלקתיות אוטואימוניות שסיבתן בלתי ידועה.

על כן המאמצים של הרפואה מרוכזים בלהפציץ את מערכת החיסון בתרופות סטירואידיות ונוגדות דלקת כדי

להרגיע את התגובה הדלקתית.

כרגיל הרפואה טועה ומטעה את הציבור התמים ובצורה זו פוגעת באופן קשה בחולים במחלות של דלקות בדרכי

העיכול, קוליטיס, מחלת קרוהן, דלקת הקיבה-גסטיריטיס, כיב, אולקוס. הרפואה גורמת להם להיהפיך מחולים

במצב אקוטי לחולים כרוניים למשך כל החיים ולהגיע לבסוף לניתוחים של כריתת חלקים מהמיעיים, טיפולים

אלימים שמשאירים את האדם נכה לשארית חייו. טיפול רפואי מסוג זה הוא פשוט רשלני ופושע ומחמיר את

המצב מיום ליום.

הסבל של החולים איום ולמעשה הם אינם חיים ואינם מממשים את הפוטנציאל שלהם.

הנזקים שהרופאים גורמים לחולים הוא כבד ובכמה מישורים.

ראשית, חולי דלקות מיעיים מאבדים את האמון שלהם בריפוי כל שהוא של מחלתם, משום שהרוופאים אומרים

להם שאלה הן מחלות של כשל המערכת החיסונית, מחלות אוטואימוניות, שאינן ניתנות לריפוי. שטיפת המוח

הקשה הזו שנגרמת להם על ידי רופאים מומחים כביכול שמספרים להם שהם צריכים ללמוד לחיות עם המחלה

והתרופות שלהם למשך כל ימי חייהם מכניסה אותם לדיכאון קשה. זו היא גישה רשלנית, מקוממת ופושעת,

משום שאני ועמיתי הנטורולוגים הוכחנו אלפי פעמים שהיא שגויה ואפילו שקרית ומוליכה שולל מיסודה.

חולי מחלת קרוהן, קוליטיס ודלקות מיעיים חייבים להבין שיש ריפוי טבעי, אמיתי וסופי למחלתם תוך זמן קצר

יחסית. חשוב מאוד שתדעו גם אם זה יפתיע אתכם מאוד שקרוב ל – 100% מהמטופלים שהגיעו אלי החלימו

מהמחלה שלהם כשעשו את כל המסלול כפי שהיה צריך להיעשות.

שוב, כיוון שעברתם שטיפת מוח קטלנית על ידי רופאים קרוב לודאי שלא תאמינו למה שאני אומר אבל הרשו לי

לומר לכם שני דברים:

א. באתר הזה תמצאו מכתבי תודה, סיפורי מקרים וןסרטוני וידאו של מטופלים שהחלימו ומעידים על כך בקולם. בסוף הסיפור יש טלפון שאיליו תוכלו להתקשר ולדבר עם המחלים.

ב. לפני 33 שנים אני עצמי הייתי במצב הזה. הגעתי לנטורולוגיה בגלל מחלת מיעיים כולל כיבים ודימומים. באופן עקרוני אין שום הבדל בין דלקת בחלק זה או אחר של המיעיים ואפילו באיבר אחר בגוף. הטיפול הטבעי בדלקת בכל הגוף כמעט דומה.

באמצעות שיטת הטיפול שלי "תזונה כירורגית" הגוף מקבל את ההזדמנות לרפא את עצמו לחלוטין באמצעות

הדלקת שהינה בסך הכל תהליך של ריפוי עצמי של הגוף שהרפואה נלחמת בו ברוב טיפשותה.

כל זמן שהרופא והחולה לא יפסיקו להילחם בדלקת, אלא יאפשרו לגוף לסיים את תהליכי השיפוף והתיקון שהוא

מבצע באמצעות הדלקת, הסיכוי לשיפור כל שהוא, הסיכוי לריפוי טבעי של קוליטיס,

ריפוי-טבעי-של-מחלת-קרוהן וריפוי טבעי של דלקות מיעיים הוא אפסי.

בתהליך הטיפול הטבעי בקוליטיס וקרוהן, החולה צריך להיות בהשגחה של רופא נטורולוג שייתן לו ביטחון

בתהליך הנפשי והפיזי הרגיש שהוא צריך לעבור.

באמצעות תזונה כירורגית וכלים נוספים ההחלמה מובטחת, אם המטופל לא היגיע לנקודה בלתי הפיכה.

אז הירשמו עוד היום לקורס שלי והתחילו בתהליך ההחלמה האמיתי שלכם.

אתם מוזמנים להתקשר מיד לטל: 072-3701625

ולהתחיל מידית את תהליך הריפוי שלכם ולעשות סוף לסבל שלכם.
לייבסיטי - בניית אתרים