מרכז אשחר לריפוי מלחץ דם גבוה, מניעת ניתוחי מעקפים וצנתורים ושיקום חולי לב לאחר צנתור וניתוח מעקפים - קוליטיס - ריפוי באמצעות תזונה כירורגית

תרופות וניתוחים לעולם
אינם מטפלים בגורמי המחלה
אלא רק מנציחים אותה

בריאות נובעת
מאורח חיים בריא

אנחנו יצרנו את מחלותינו
ובידינו השליטה להרחיקן מחיינו

אין אדם יכול למלא
בשלמות את התכלית שלשמה
ירד לעולם כשהוא חולה

בריאות היא המצב הטבעי
והנורמלי של הגוף
החולי הוא סטייה מהטבעי

קוליטיס - ריפוי באמצעות תזונה כירורגית

דף הבית >> ריפוי מחלות שונות >> קוליטיס - ריפוי באמצעות תזונה כירורגית
ריפוי של מחלת קוליטיס באמצעות תזונה כירורגית

מחלת הקוליטיס נחשבת בעיני הרפואה כמחלה דלקתית אוטואימוניות שסיבתה בלתי ידועה. לכן המאמצים שלה מרוכזים בלהפציץ

את מערכת החיסון בתרופות סטירואידיות ונוגדות דלקת כדי להרגיע את הדלקת. אבל כרגיל הרפואה טועה ומטעה את הציבור

התמים ובצורה זו פוגעת בצורה קשה בחולים במחלות של דלקות בדרכי העיכול, קוליטיס, קרוהן, גסטיריטיס, אולקוס וגורצת להם

להיהפיך לחולים כרוניים למשך כל החיים ולהגיע לבסוף לניתוחים של כריתת חלקים מהמיעיים, טיפולים אלימים שמשאירים את

האדם נכה לשארית חייו. טיפול רפואי מסוג זה הוא פשוט רשלני ופושע ומחמיר את המצב מיום ליום.

הסבל של החולים איום ולמעשה הם אינם חיים ואינם מממשים את הפוטנציאל שלהם.

חולי דלקות מיעיים מאבדים את האמון שלהם ברריפוי כל שהוא של מחלתם. שטיפת המוח הקשה שנגרמת להם על ידי רופאים

מומחים שמספרים להם שאין ריפוי למחלתם והם צריכים ללמוד לחיות עם הבעיה שלהם למשך כל ימי חייהם היא מקוממת

ופושעת.

חולי קוליטיס חייבים להבין שיש ריפוי טבעי, אמיתי וסופי למחלתם תוך זמן קצר יחסית. חשוב מאוד שתדעו גם אם זה יפתיעאתכם

מאוד שקרוב ל – 100% מהמטופלים שהגיעו אלי החלימו מהמחלה שלהם כשעשו את כל המסלול כפי שהיה צריך להיעשות.

שוב, כיוון שעברתם שטיפת מוח קטלנית על ידי רופאים קרוב לודאי שלא תאמינו למה שאני אומר אבל הרשו לי להזכיר לכם שלפני

33 שנים אאני עצמי הייתי במצב הזה. הגעתי לנטורולוגיה בגלל מחלת מיעיים כולל כיבים ודימומים. באופן עקרוני אין שום הבדל בין

דלקת בחלק זה או אחר של המיעיים ואפילו באיבר אחר בגוף. הטיפול הטבעי בדלקת בכל הגוף כמעט דומה.

באמצעות שיטת הטיפול שלי "תזונה כירורגית" הגוף מקבל את ההזדמנות לרפא את עצמו לחלוטין באמצעות הדלקת שהינה בסך

הכל תהליך של ריפוי עצמי של הגוף שהרפואה נלחמת בו ברוב טיפשותה. כל זמן שהרופא והחולה לא יפסיקו להילחם בדלקת

הסיכוי לשיפור כל שהוא במצב הוא אפסי. החולה צריך להיות בהשגחה של רופא נטורולוג שייתן לו ביטחון בתהליך הנפשי והפיזי

הרגיש שהוא צריך לעבור. באמצעות תזונה כירורגית וכלים נוספים ההחלמה מובטחת, אם המטופל לא היגיע לנקודה בלתי הפיכה.

אז הירשמו עוד היום לקורס שלי והתחילו בתהליך ההחלמה האמיתי שלכם.

אתם מוזמנים להתקשר מיד לטל: 072-3701625

ולהתחיל מידית את תהליך הריפוי שלכם ולעשות סוף לסבל שלכם.
לייבסיטי - בניית אתרים